sobota, 8 listopada 2014

Matt Hidalf i Błyskawica Widmo - Znak

Obok Matta Hidalfa nie można przejść obojętnie. Ożenił króla z bezzębną wiedźmą, postanowił oszukać nieomylne biuro wykrywania oszustw, bo marzył o tym, żeby wstąpić do Akademii Elity, a do tego bardzo często gości na pierwszej stronie „Proroka Królewskiego”. 

Jedni nazywają go osobistym wrogiem (król), drudzy leniwym i zarozumiałym pierwszoroczniakiem (dyrektorka Akademii), a jeszcze inni rozwydrzonym śpiochem (dyspozytorka łóżek). Tylko jeden człowiek, Luis Serra, kapitan wojowników, wierzy, że Matt to ktoś wyjątkowy, kto może uratować królestwo.

Czy Matt wam kogoś nie przypomina?

Kim tak naprawdę jest?

Christophe Mauri


Matt Hidalf i Błyskawica Widmo

8 komentarzy:

  1. Książka jest naprawdę super :) Moje dzieciaki już ja przeczytały i rozglądają się za kolejnym tomem, a tu trzeba czekać do stycznia...
    Przygody Matta są takie fajne, bo sam bohater jest podobny do zwykłych dzieciaków - nie idealny i grzeczny, ale rozrabiaka i urwis - chyba każdy kto ma dzieci wie, jak potrafią dać czasem w kość. Matt nie jest tutaj inny. Polecam(y)! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matt jest rewelacyjny! Jak tylko usłyszałam od koleżanki, że to troche taki Harry to namówiłam mamę, żeby mi kupiła :) Uwielbiam książki o czarach! A do tego główny bohater jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matt to świetny chłopak, którego uwielbiamy (ja i moja córka). Dzięki niemu pokochałam fantastykę i już wiem, że nie będę omijała tego gatunku lit. szerokim łukiem (tak, jak to było do tej pory). To świetnie napisana i utrzymana w napięciu książka, która nie tylko bawi i rozśmiesza do łez, ale i uczy. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna książka. Moi trzej kuzyni czytają Matta Hidalfa na okragło ;) Wciaga, bawi, ale też niekiedy poucza dzieciaki, co należy robic, a co niekoniecznie.... plus można się nieźle uśmiac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje rodzeństwo jest zachwycone tą książką, normalnie kłócą się, czyja teraz kolej, mogłam kupić kilka egzemplarzy :) Sama trochę podczytałam i muszę powiedzieć, że język jest super, humor jest super i wszystko w tej książce jest super. Zawiera też przesłanie, co dla mnie jest bardzo ważne. Myślę, że to wartościowa książka, zachęcam do zapoznania się z konkurencją J.K. Rowling :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magiczna! Mój Kuba rzadko czyta książki, dlatego byłam w szoku jak zobaczyłam go po szkole z książką w ręce i usłyszałam tylko: "Mamo nie teraz!" :D Nie wiedziałam, że Matt jak początkujący czarodziej tak szybko zmieni mojego urwisa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super książka! świetnie napisana! Bardzo spodobała się mojemu młodszemu bratu! ;) Myślę, ze każdy powinien ją przeczytać! a jak ktoś nie ma pomysłu na prezent na mikołajki czy gwiazdkę to ja gorąco polecam Matta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również dołączam się do pozytywnych opinii, jest magiczna, pełna zwrotów akcji, bohaterowie też dają rade! polecam!

    OdpowiedzUsuń