środa, 6 marca 2013

Elementarz Małgorzata Ciszewska - Wilga

Czytam sama, czytam sam



Książka ta powstała z myślą o dzieciach, które dopiero uczą się czytać.
Litery wprowadzane są stopniowo.
Tylko z poznanych już liter budowane są wyrazy i zdania do czytania.
Im więcej liter, tym dłuższe zdania można ułożyć,
dlatego najpierw teksty są prościutkie,
ale szybko stają się coraz obszerniejsze i coraz trudniejsze.

Umiem płynnie czytać
Książka ta powstała z myślą o dzieciach,
które już znają podstawowe litery, ale wciąż uczą się czytać.
Litery i połączenia liter sprawiające trudności ortograficzne,
takie jak ż i rz, ś i si, wprowadzane są stopniowo.
Wyrazy i zdania budowane są tylko z tych liter, które dziecko poznało.
Opowiadania są obszerniejsze i trudniejsze niż w tomie pierwszym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz