piątek, 14 czerwca 2013

Seria wydawnicza: Mój pierwszy przewodnik - Multico

Mój pierwszy przewodnik. Jaka to gwiazda
Thorsten i Susanne Dambeck
Format: 13 x 19 cm
Liczba stron: 64
Oprawa: kartonowa ze skrzydełkami



Czy rozpoznajesz gwiazdy na niebie?
Ten przewodnik pokaże Ci najważniejsze
gwiazdy i planety. Dowiesz się, czym różnią
się od siebie i co je charakteryzuje. Zobaczysz,
jak rozpoznawać gwiazdozbiory.
Mój pierwszy przewodnik. Jaki to owad?
Henryk i Małgorzata Garbarczykowie
Format: 13, 2 x 19,3 cm
Liczba stron: 64
Oprawa: kartonowa z obwolutą PCV



Czy wiesz, jak wiele owadów żyje wokół nas? Wystarczy otworzyć szeroko oczy, aby je dostrzec - niekiedy w najmniej spodziewanych miejscach.

Mój pierwszy przewodnik. Jaki to grzyb
Henryk i Małgorzata Garbarczykowie
Format: 13,2 x 19,3 cm
Liczba stron: 64
Oprawa: kartonowa z obwolutą PCV



Poznaj gatunki grzybów najczęściej rosnące
w polskich lasach, a także na łąkach i w ogrodach.
Naucz się je rozpoznawać. Wybierz się na grzybobranie
z kimś dorosłym, kto naprawdę zna się na grzybach.
Mój pierwszy przewodnik. Jaki to kwiat
Ursula Stichmann-Marny
Format: 13 x 19 cm
Liczba stron: 64
Oprawa: kartonowa z obwolutą PCV



Lubisz spacery po parku, wycieczki do lasu,
zabawy na łące? Rozejrzyj się dookoła i poznaj
rośliny, kwiaty, które widzisz. Do zabawy wciągnij
rodziców, dziadków albo starsze rodzeństwo.

Mój pierwszy przewodnik. Jaki to motyl
Henryk i Małgorzata Garbarczykowie
Format: 13,2 x 19,3 cm
Liczba stron: 64
Oprawa: kartonowa z obwolutą PCV



Z pewnością nie raz zachwycałeś się pięknem motyli. Czy wiesz jednak, jak sie nazywają i co robią? Motyle są piękne, pełne wdzięku, zachwycające. Na pewno spotkasz je na łące, w parku, w lesie, a nawet... we własnym domu.
Mój pierwszy przewodnik. Jaki to ptak
Holger Haag
Format: 13 x 19 cm
Liczba stron: 64
Oprawa: kartonowa z obwolutą PCV

Ptaki są wszędzie. W mieście, w lesie, na łące. Tylko spójrz w górę! Pięknie śpiewają, tworzą wspaniałe klucze na niebie, czasem wymagają Twojej pomocy. Zacznij obserwować życie, charaktery i zwyczaje ptaków.

Mój pierwszy przewodnik. Jakie to zwierzę
Henryk i Małgorzata Garbarczykowie
Format: 13 x 19 cm
Liczba stron: 64
Oprawa: kartonowa z obwolutą PCV



Idealny pierwszy przewodnik po fascynującym
świecie zwierząt. W Polsce żyje mnóstwo zwierząt,
od maleńkich roztoczy, przez najrozmaitsze ślimaki,
owady i niezliczone inne bezkręgowce, po ryby, płazy,
gady, ptaki i ssaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz